Visar inlägg med etikett Jag goffar igen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag goffar igen. Visa alla inlägg

söndag 1 februari 2009

Satternuttar, nya tidens bullar!

Jag skulle ju inte äta bullar idag.
Men dageneftersuget är lite svårt att stå emot.
Tog fram kaffe och Säterknutar.
Ni vet, sådana där flätade bullar med smör/sockerfyllning.

-Mannen: Vad är det här egentligen? Satternuttar.......Aldrig hört talas om....

SÅ nu vet ni att jag har goffat Satternuttar till fikat.
Det var gott, hehe!