Jag skulle ju inte äta bullar idag.
Men dageneftersuget är lite svårt att stå emot.
Tog fram kaffe och Säterknutar.
Ni vet, sådana där flätade bullar med smör/sockerfyllning.
-Mannen: Vad är det här egentligen? Satternuttar.......Aldrig hört talas om....
SÅ nu vet ni att jag har goffat Satternuttar till fikat.
Det var gott, hehe!
Visar inlägg med etikett Jag goffar igen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag goffar igen. Visa alla inlägg
söndag 1 februari 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)