Apropå alla diskussioner om hennes vikt, så tycker jag att Jessica är snyggare än någonsin!!
Go Jessica!!
Bu för alla size zero-idealister!!!!
Visar inlägg med etikett Kurvor e snyggare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kurvor e snyggare. Visa alla inlägg
fredag 6 februari 2009
onsdag 28 januari 2009
Saker jag vill meddela
Om jag fick så skulle jag säga följande saker till Gynning/Zytomierska/Blondinbella:
* Livet går inte ut på att jaga kalorier.
* Livet går inte ut på att äta så lite som möjligt.
* Sluta dricka så mycket champagne( till Blondinbella). Du kanske slutar växa annars!
* Man får fler vänner om man är snäll ( till Zytomierska)
Så det så!!!
Tänkte att det var på tiden att någon ( moi) upplyste dem om detta!
PUSS
* Livet går inte ut på att jaga kalorier.
* Livet går inte ut på att äta så lite som möjligt.
* Sluta dricka så mycket champagne( till Blondinbella). Du kanske slutar växa annars!
* Man får fler vänner om man är snäll ( till Zytomierska)
Så det så!!!
Tänkte att det var på tiden att någon ( moi) upplyste dem om detta!
PUSS
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)