Visar inlägg med etikett Kurvor e snyggare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kurvor e snyggare. Visa alla inlägg

fredag 6 februari 2009

Jessica Simpson

Apropå alla diskussioner om hennes vikt, så tycker jag att Jessica är snyggare än någonsin!!

Go Jessica!!

Bu för alla size zero-idealister!!!!

onsdag 28 januari 2009

Saker jag vill meddela

Om jag fick så skulle jag säga följande saker till Gynning/Zytomierska/Blondinbella:

* Livet går inte ut på att jaga kalorier.
* Livet går inte ut på att äta så lite som möjligt.
* Sluta dricka så mycket champagne( till Blondinbella). Du kanske slutar växa annars!
* Man får fler vänner om man är snäll ( till Zytomierska)

Så det så!!!
Tänkte att det var på tiden att någon ( moi) upplyste dem om detta!

PUSS