Visar inlägg med etikett Mode eller inte mode. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mode eller inte mode. Visa alla inlägg

fredag 30 januari 2009

Haremsbyxorna


Egentligen tycker jag de är fruktansvärt fula!


Ser ut som om vuxna människor går med jätteblöjor på sig!


Fast samtidigt börjar jag vänja mig lite vid dem......
Kanske att man skulle skaffa ett par???