Varför i hela fridens namn kallar han mig för frugan??
Ärligt, det låter så jäk-a fult!
Jag vill inte vara lilla frugan! =)
Jag vill ju vara...hmmm...inte fru heller. För att inte tala om hustru!
Varför finns det inga snygga fru-namn??
Varför kan jag inte få vara lilla puman??!!
Hör du det, mannen??!!!
Puman är det from now on!!!
torsdag 29 januari 2009
onsdag 28 januari 2009
Saker jag vill meddela
Om jag fick så skulle jag säga följande saker till Gynning/Zytomierska/Blondinbella:
* Livet går inte ut på att jaga kalorier.
* Livet går inte ut på att äta så lite som möjligt.
* Sluta dricka så mycket champagne( till Blondinbella). Du kanske slutar växa annars!
* Man får fler vänner om man är snäll ( till Zytomierska)
Så det så!!!
Tänkte att det var på tiden att någon ( moi) upplyste dem om detta!
PUSS
* Livet går inte ut på att jaga kalorier.
* Livet går inte ut på att äta så lite som möjligt.
* Sluta dricka så mycket champagne( till Blondinbella). Du kanske slutar växa annars!
* Man får fler vänner om man är snäll ( till Zytomierska)
Så det så!!!
Tänkte att det var på tiden att någon ( moi) upplyste dem om detta!
PUSS
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)